2 یافتن همسفر برای مسافرت ~ Danarg Business Group

Thursday 17 July 2014

یافتن همسفر برای مسافرت


یافتن شریک همسفر برای مسافرت رفتن لذت بخش ترین کار در حین سفر!
اگر مایل هستید در سفر به یک کشور خارجی با یک نفر از کشور دیگری که قصد سفر به کشور مورد نظر شما را دارد همسفر شوید سایت های اینترنتی زیادی هستند که شما را در یافتن Partner (پارتنر، شریک - همراه) برای سفر یاری می دهند. بدین ترتیب می توانید همسفر دلخواه خود (زن یا مرد) را نیز در حین سفر به همراه داشته باشید.
همراه داشتن پارتنر در سفر علاوه بر اینکه در هزینه های شما می تواند صرفه جویی کند باعث می شود که شما با یک شخص از یک تفکر و فرهنگ دیگر هم آشنا شوید و همین می تواند ایده های بهتری را برای زندگی در ذهن شما پرورش دهد و سپس شما با تعریف کردن خاطراتتان با دیگران یا نوشتن آنها در وبلاگ خودتان این تفکرات و روشها و آداب و رسوم مردمان دیگر را اگر مثبت و سازنده هستند می توانید در بین دوستان و آشنایان خود ترویج و گسترش دهید.

به یاد داشته باشید در این گونه سفرها شما سفیر ایران هستید، کوچکترین رفتار زشت یا زننده شما باعث رفتن آبروی دیگر ایرانیان نزد ملل دیگر دنیا است. چون مسافران همیشه خاطرات سفر خود را یا در وبلاگشان می نویسند یا بارها برای دوستان خود تعریف می کنند. بنابراین سر زدن رفتار نامناسب از شما می تواند به چهره کشورمان و تک تک ایرانیان نزد ملل دیگر لطمه وارد کند. بنابراین در رفت و آمد و همزیستی با مردم سایر کشورها نهایت ادب و احترام را به کار ببرید که باعث سرفرازی نام ایران و ایرانیان شود.

در ضمن این را هم بگویم که بر ندارید تعارف بازی ایرانی بکنید و همه هزینه های شریک همسفر خارجی خود را پرداخت نمایید. توجه فرماتیید تعارف کردن فقط در کشور ما متاسفانه باب است و در خارج به هیچ وجه اینطور نیست. هر کسی هزینه خودش را می پردازد (حتی غذای رستوران، هزینه قهوه، هزینه هتل یا هاستل، هزینه تاکسی و اتوبوس و ... همه تقسیم می شوند و هر کس دونگ خودش را می پردازد) و اصلا با کسی در این رابطه رودربایستی نکنید!

 yahoo: sito.mito     email: sito.mito@yahoo.com
 www.danarg.com

سایت travbuddy.com یکی از بهترین سایت ها برای یافتن پارتنر در حین سفر می باشد که بیش از 1 و نیم میلیون کاربر عضو دارد:
با عضویت رایگان در این سایت می توانید افرادی را که قصد مسافرت به شهرهای مختلف در روزهای آینده دارند را پیدا کرده و با آنها همسفر شوید. هر فرد عکسهایی از خودش به علاوه نام مسیرهایی که قبلا به آنها سفر کرده است را در پروفایلش ثبت کرده است که شما با مشاهده آنها می توانید با مرور این اطلاعات تصمیم بگیرید که آیا با فرد مورد نظرتان همسفر شوید یا خیر. همچنین در کادر جستجوی Find People Traveling To در این سایت می توانید اسم شهر یا کشوری که در آن سکونت دارید را به انگلیسی وارد کنید و جستجو کنید تا افرادی را که قصد مسافرت به شهر شما دارند را پیدا کنید و با آنها قرار ملاقات بگذارید و دوست شوید و از ملاقات یکدیگر لذت ببرید!
در تصویر زیر مسافران خانمی که قصد مسافرت به کشور قبرس را دارند مشاهده می کنید:
چنانچه در تصویر زیر هم مشاهده می کنید در این نتیجه جستجو اگر بخش Locals را هم کلیک کنید محلی های ساکن قبرس را که می توانند در این کشور شما را همراه کنند پیدا خواهید کرد:
بنابراین شما هم می توانید به عنوان یک محلی ساکن کشوری که در آن سکونت دارید عضو این سایت شوید و دیگر مسافران را که به شهر شما می آیند همراهی نمایید. همچنین اگر قصد سفر به شهری را دارید می توانید در اینجا پارتنر (شریک، همراه) خود را بیابید و قبل از اقدام به مسافرت ابتدا قرارهای لازم را با او بگذارید و بعد به مسافرت خود به آن شهر بروید.
http://danarg.com/europe/
هم اکنون در این سایت خیلی ها تصمیم به مسافرت به ایران دارند و شما می توانید آنها را در کشور خود پذیرایی نمایید. در این گونه معاشرت ها از آنجایی که توریست ها خاطرات خود را در وبلاگ ها می نویسند و بارها برای اطرافیان تعریف می کنند همیشه با کلاس و بسیار صمیمی و خوش برخورد و مهربان حضور داشته باشید تا آبروی کشورمان را در این گونه رفت و آمدها به خطر نیاندازیم که امروزه مهمترین دارایی یک ملت نزد ملل دیگر آبرویش است!
لازم به یادآوری است که در حین سفر اگر با کسی رابطه جنسی دارید  حتما توصیه های ایمنی را رعایت نمایید تا یک عمر از کرده خود پشیمان نشوید.
سایت معتبر دیگر در زمینه یافتن پارتنر برای سفر findmeetgo.com می باشد:
در این سایت نیز می توانید به دنبال یافتن پارتنر همراه برای سفر به یک کشور دیگر باشید و همچنین می توانید افرادی را که قصد آمدن به شهر محل سکونت شما دارند را پیدا کرده و در طی مدت اقامتی که در شهر شما دارند با آنها دوست و همراه شوید.

سایت TravelGirls.com هم مخصوص دوستیابی برای کسانی هست که در حین سفر می باشند و می توانند با یکدیگر Match شده و در سفر همراه هم باشند.
http://danarg.com/europe/
سایت های مفید دیگر:


www.danarg.com




مطالب این صفحه از وبلاگ ارتش سبز برگرفته شده است

0 comments:

Post a Comment